دانش آموزان  بازمانده  از تحصیل به مدارس برمی گردند

فرماندار شادگان گفت: با تدبیر شورای آموزش و پرورش  شهرستان ، دانش آموزان  بازمانده  از تحصیل به مدارس برمی گردند.

جمال صالح زاده فرماندار شادگان گفت: شوراهای آموزش و پرورش که در استان‌ها به ریاست استانداران و در مناطق و شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران تشکیل می‌شود، ظرفیت مطلوبی برای ارتقاء برنامه های آموزش و پرورش در سطح شهرستان  است.

او می‌گوید: امر تعلیم و تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم مسئله‌ای نیست که تنها یک دستگاه خاص متولی آن باشد، بلکه موضوعی فرا دستگاهی و فرا سازمانی و نیازمند مشارکت همگانی آحاد مردم به ویژه صاحب‌نظران، اساتید و متخصصان حوزه آموزش و پرورش است.

فرماندار شادگان ادامه داد: شورای آموزش و پرورش به عنوان جلوه گاه هم آوایی و جایگاه هم نوایی قلمداد می شود و می تواند در راستای تبلور عینی و جهت دار در مسیر اراده مردم حرکت کند.

صالح زاده گفت: با تدبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان ،دانش آموزان بازمانده از تحصیل به مدارس برمیگردند و این اقدام با همت خیرین و دهیاران و همکاری شرکت  های منطقه در قالب مسئولیت‌های اجتماعی است.

به گفته رئیس شورای آموزش و پرورش شادگان دهیاران، بخشداران و شهرداران جهت پشتیبانی مالی و همکاری و هماهنگی آموزش و پرورش در شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در دوره ابتدایی و متوسطه همکاری کنند.

صالح زاده با بیان اینکه حمایت و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در دستورکار اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان قرار گیرد، گفت: تمام ادارات برای فراهم نمودن زمینه حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شهرستان  و جذب کلاس درس اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.